Storitve
Preverite široko paleto marketinških storitev za vaše podjetje.
Oblikovanje spletnih vsebin
S celostnim pristopom k oblikovanju spletnih vsebin pomagam vašemu podjetju izstopati, povečati prepoznavnost in uspešno komunicirati z vašo ciljno publiko.
Kreiranje spletnih vsebin
Ustvarjanje privlačnih, informativnih in ciljno usmerjenih besedil, ki komunicirajo vašo zgodbo, vrednote in ponudbo. To vključuje pisanje spletnih besedil, blogov in člankov.
Grafično oblikovanje
Izdelava vizualnih elementov, kot so slike, infografike in ikone, ki obogatijo besedilo in izboljšajo uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani.
SEO optimizacija
Optimizacija vsebine z uporabo ključnih besed in SEO tehnik, da izboljšamo vidljivost vaše spletne strani v iskalnikih in privabimo več obiskovalcev.
Multimedijske vsebine
Vključevanje videoposnetkov, avdio posnetkov in interaktivnih elementov, ki dodatno povečajo angažiranost obiskovalcev.
Usklajevanje z blagovno znamko
Prilagajanje vsebine, da se popolnoma sklada z vašo blagovno znamko, njenim tonom, slogom in sporočilom.


Pisanje scenarijev, objav, oglasov
Osredotočam se na razumevanje vaše blagovne znamke, ciljev in ciljne publike, da zagotovim vsebine, ki so ne samo privlačne, ampak tudi učinkovite in v skladu z vašimi poslovnimi ambicijami.
Pisanje scenarijev za audio in video produkcijo
Izdelava privlačnih in učinkovitih scenarijev za video in avdio produkcijo, ki zajamejo bistvo vaše znamke in sporočilo. Vsak scenarij je napisan z namenom, da pripoveduje zgodbo, ki pritegne in zadrži pozornost gledalcev ali poslušalcev.
Pisanje objav za družbena omrežja
Ustvarjanje vsebin za družbena omrežja, ki so prilagojene vaši ciljni publiki. Te objave so oblikovane tako, da povečajo interakcijo z uporabniki in krepijo vašo prisotnost na spletu.
Pisanje oglasov
Razvoj kreativnih in prepričljivih oglasnih besedil, ki privabljajo pozornost in spodbujajo akcijo. Moje besedilo za oglase združuje jasno sporočilo z ustvarjalnim pristopom, da maksimalno izkoristi potencial vaše oglaševalske kampanje.
Kreiranje vsebine za e-mail marketing
Z mojim celostnim pristopom k e-mail marketingu vam pomagam graditi močne in trajne odnose s strankami ter učinkovito povečati vašo prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.
Oblikovanje e-mail kampanj
Razvijanje strategije e-mail kampanj, ki so usklajene z vašimi marketinškimi cilji. To vključuje načrtovanje frekvence pošiljanja, segmentacijo ciljne publike in določanje ključnih sporočil.
Pisanje in oblikovanje e-mailov
Ustvarjanje izobraževalnih, informativnih in akcijskih e-mail vsebin, ki privabljajo pozornost in spodbujajo prejemnike k odzivu. Vsak e-mail je skrbno oblikovan, da odraža vašo blagovno znamko in sporočilo.
Avtomatizacija e-mail procesov
Implementacija avtomatiziranih e-mail sekvenc, kot so dobrodošlice, opomniki za nepopolne nakupe in follow-up e-maili, ki povečujejo angažiranost in konverzije.
Analiza in optimizacija
Redno spremljanje uspešnosti e-mail kampanj z analizo odzivov, stopnje odprtosti in klikov ter prilagajanje strategij za izboljšanje rezultatov.


Urejanje in vodenje profilov na družbenih omrežjih
S strokovnim pristopom k vodenju vaših družbenih omrežij vam pomagam graditi močno spletno prisotnost, ki povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke in prispeva k rasti vašega poslovanja.
Pregled obstoječega profila
Ne glede na to, na kateri družbeni platformi se nahaja vaš profil, ga pregledam ter svetujem pri posodobitvi.
Strategija družbenih omrežij
Razvoj celostne strategije za vašo prisotnost na družbenih omrežjih, prilagojene vašim poslovnim ciljem in ciljni publiki. To vključuje izbiro primernih platform, načrtovanje vsebin in določanje tonov glasu vaše blagovne znamke.
Ustvarjanje in objavljanje vsebin
Redno objavljanje privlačnih, zanimivih, relevantnih in angažirajočih vsebin, ki spodbujajo interakcijo in povečujejo obseg vaše skupnosti. To obsega tako grafično oblikovanje kot tudi pisanje tekstovnih objav.
Upravljanje skupnosti
Aktivno upravljanje in moderiranje komentarjev, vprašanj in povratnih informacij na vaših družbenih profilih. Skrb za vzpostavitev pozitivnega in angažiranega odnosa s sledilci.
Analiza in poročanje
Redno spremljanje in analiziranje učinkovitosti vsebin in kampanj na družbenih omrežjih ter prilagajanje strategije za optimizacijo rezultatov.
Pomoč pri organiziranju webinarjev in poslovnih dogodkov
Z mojim strokovnim znanjem in izkušnjami vam pomagam organizirati nepozabne webinarje in poslovne dogodke, ki bodo pustili trajen vtis na vaše stranke in poslovne partnerje.
Načrtovanje in konceptualizacija
Razvoj jasne vizije in koncepta dogodka ali webinarja, ki odraža cilje in vrednote vašega podjetja. To vključuje izbiro tem, govornikov in vsebin, ki bodo pritegnile in navdušile vašo ciljno publiko.
Tehnična podpora
Zagotavljanje tehnične podpore za webinarje, vključno z izbiro in nastavitvijo platforme, testiranje opreme in reševanje morebitnih tehničnih težav.
Koordinacija in logistika
Skrb za vse podrobnosti, od prizorišča in razporeditve sedežev do cateringa in registracije udeležencev za fizične dogodke.
Promocija dogodka
Ustvarjanje in izvajanje marketinških kampanj za promocijo dogodka ali webinarja, da zagotovite maksimalen doseg in udeležbo.
Vodenje dogodka
Koordinacija in vodenje dogodka na dan izvedbe, zagotavljanje, da vse poteka gladko in po načrtu.
Povratna informacija in analiza
Zbiranje povratnih informacij od udeležencev in analiza uspešnosti dogodka za nadaljnje izboljšave in strategije.

Od ideje do izvedbe
Moj proces dela združuje celovito razumevanje vaših potreb z ustvarjalnim in učinkovitim izvajanjem strategij.
Posvet
Na prvem srečanju se posvetujem s stranko, da razumem njihove potrebe, cilje in izzive. Ta korak je ključen za vzpostavitev zaupanja in razumevanja strankine vizije ter specifičnosti njihovega poslovanja.
Strategija
Na podlagi prvotnega posveta oblikujem jasne in ciljno usmerjene smernice. Te usmeritve vključujejo strategijo vsebinskega marketinga, predloge za komunikacijske kanale, vrste vsebin in predlagane taktike za doseganje ciljev.
Izvedba nalog
Po določitvi strategije se lotim dejanske izvedbe načrtovanih nalog. V tem koraku skrbim za ustvarjanje kakovostnih, ciljno usmerjenih vsebin, ki odražajo znamko in sporočilo stranke, hkrati pa se osredotočam na doseganje zastavljenih ciljev in merljivih rezultatov.
Analiza in optimizacija
Izvajam analizo marketinških aktivnosti, prisotnosti na spletu in učinkovitosti strategij. Na osnovi zbranih podatkov in analize izvajam optimizacijo strategij. To vključuje prilagoditve vsebin, izboljšanje načinov komunikacije in nadgradnjo marketinških taktik za maksimiziranje učinkovitosti in doseganje boljših rezultatov.
Mnenja strank
Kakšno mnenje imajo drugi?